Spórolj és szemetelj kevesebbet: akcioleso.hu, a barátnőm ajánlásával

Mindig nagyon nehéz megszervezni egy nyaralást, elsősorban az anyagiak miatt. Ennek ellenére mindig igyekszünk úgy kihozni a dolgokat, hogy évente összejöjjön, hol kisebb, hol nagyobb büdzséből, attól függően, hogy éppen, hogyan állunk a pénzzel.

Idén év elején elég sok váratlan kiadásunk akadt, szóval tudtuk, hogy ha el akarunk menni nyaralni a lányokkal, kicsit összébb kell húznunk magunkat, és ez végül így is lett, szerintem elég ügyesen megcsináltuk. Jó előre lefoglaltunk mindent, hogy ne a csúcsidőszakos horror árakon tudjunk csak szállást foglalni magunknak.

Mivel vízpartra mentünk, és tudtuk, hogy a vakációnk nagy részét ott is fogjuk tölteni strandolással, szerettünk volna, ha tudunk szerezni matracot, strandlabdát, úszógumit meg tollast, hogy legyen mivel elütnünk az időt, és élvezetesebbé tennünk a strandolást. Mégiscsak sokat hozzáad az élményhez, ha van min lebegni a vízben, főleg így, hogy gyerekekkel utaztunk, nem akartuk megfosztani őket ettől. Ráadásul ha kihagyjuk, valószínűleg végig azon nyafogtak volna, hogy ők is akarnak matracot.

Nem tudom, ki hogy van vele, nekem ezekkel a termékekkel az a bajom, hogy tulajdonképpen egy év múlva már használhatatlanok, mert nem elég tartós az az anyag, amiből készítik őket, úgyhogy annyira nem is szeretek túl sok pénzt áldozni rájuk.

Szóval tudtam előre, hogy nekem valamilyen olcsóbb is megfelel, ezért biztos voltam benne, hogy majd figyelni fogom az üzletek akcióit, mert ilyenkor nyáron szoktak lenni. A nyaralásunk augusztusra volt foglalva, és amikor beköszöntött a nyár, én már hevesen hordtam haza minden héten az akciós katalógusokat a szupermarketekből, hogy semmiképp ne maradjak le egy kedvező lehetőségről.

Egy alkalommal, amikor velem jött az a barátnőm is, aki egyébként azt a szállodát is ajánlotta, ahová foglaltunk, meglátta, hogy veszem le az akciós Tesco újságot, rögtön mondta, hogy azt inkább tegyem vissza, mert mutat valami sokkal praktikusabbat és áttekinthetőbbet ennél.

Nem igazán értettem, mire céloz, így mondtam is neki, hogy mostanában mindig hazaviszem, mert keresem az akciókat, ugyanis strandfelszerelést akarok venni a nyaralásunkra. Erre kikerekedett a szeme, azt mondta ne hülyéskedjek már, ez a Tesco újság, amit én mindig hazaviszek elérhető online is, sok egyéb más szupermarket akciós katalógusával együtt. És mindezt egy helyen megtalálom, ha ellátogatok az akcioleso.hu weboldalára.

Meg is mutatta nekem a telefonján, így végül megértettem, hogy miről van szó, és azóta is csak ezt használom, ha informálódni akarok az aktuálisan fellelhető leértékelésekről. Végül így találtam meg a strandfelszerelésünk tökéletes darabjait is, mert a sok katalógus közül ilyen módon egyszerűen fel tudtam mérni, hogy milyen eszközt, hol találok meg legolcsóbban, elég volt ehhez csak navigálnom az Akciólesőn.

A barátnőm pedig nagyon örült, hogy meg tudta ezt nekem mutatni, mert ő is mindig panaszkodik, hogy mennyi szemetük van otthon, és gyakran már nem tudják levinni a közös kukába, mert abból is folyik ki a sok szemét. Nagyon beleásta magát abba, hogy hogyan tudnák ők is családilag minimálisra csökkenteni a hulladék mennyiségét, és ennélfogva, hogy ha valamit meg lehet oldani digitálisan, ő mindig azt választja. És ebben szerintem teljesen igaza van, úgyhogy eldöntöttem, hogy én is hasonlóképp működöm majd a jövőben.

A nyaralásunk végül elég jól sikerült, a gyerekek nagyon boldogok voltak, hogy ilyen szórakoztatóan tudtuk együtt eltölteni az időt.

A legjobb az egészben, hogy az akcioleso.hu online katalógusainak még a vakáció alkalmával is hasznát vettük, mert nem akartam előre ételt csomagolni, hogy ne nehezítse tovább az egyébként is elég súlyos pakkjainkat. Azzal viszont tisztában voltam, hogy csak az ebédeinket tudjuk majd étteremben eltölteni, esetenként egy-két vacsora is beleférhet, de mivel limitált összegből gazdálkodtunk, inkább úgy készültünk, hogy a reggelit és a vacsorát magunknak készítjük.

Így nyilván egy párszor elmentünk bevásárolni, hogy friss élelmiszert tudjunk tenni az asztalra, de előtte azért mindig lecsekkoltam az Akciólesőt, mert ha valamit olcsóbban tudok megvenni, arról előre tudni akartam, hogy egyenesen azt keressem a polcokon.