Neszesszert, hátitáskát kiránduláshoz még időben

Az utazótáskáink régóta jól bírják a megpróbáltatásokat, és egy szálláshelyen azt, hogy mit viszünk fel a szobába, senki sem nézi. A reptéren pedig úgyis csak hánykolódnak, nem igazán tapasztalom, hogy bárki, bárhol is vigyázna rájuk. A legnagyobb bőröndök esetén tehát nem foglalkozunk vele, mennyire leéltek már a mieink.

A szállást magát is mindig jó előre lefoglaljuk, és sokáig nézegetjük, hogy mivel elégedettek mások, ugyanakkor hol olcsó még relatíve az adott pillanatban foglalni. Viszont kirándulós (háti)táskából gyakran veszünk újat minden nyár előtt az annataska.hu-ról!

Pedig innen mindig csak nagyon jó minőségű cuccok érkeznek, de mi az átlagnál jóval több kalamajkával járó utakra fizetünk be nyaranta. Az annataska.hu-n nincsenek gagyi dolgok, rengeteg a márkás táska, ezért még többet is bírnak, mint ami elvárható, de mi tényleg az igazi vadont, a turisták által kevésbé kedvelt hegyi utakat, nemzeti parkokat, változatos és túra szempontjából megterhelő helyeket kedveljük, így gyakran éri őket baleset.

Viszont ebben a webshopban van választék, elég széles, rengeteg hátitáskát találunk. Veszünk olyan márkás táskát is, ami a városban is jól mutat, és olyat is, ami inkább praktikus, több dolog fér bele, nem csak az apróságok, és ezek sokszor csúnyán is végzik egy-egy hegymászáskor, vagy egyéb alkalomkor – amiről csak mi tehetünk.

De az “Annánál” jó az ár-érték arány, neszesszert, pénztárcát is mindig ott veszünk újat, és mint arra már utaltam, ha olyan helyre megyünk, ahol szeretünk azért olyan “emberien” kinézni, ők a divat szempontjából is kiszolgálnak mindenkit. Aztán tényleg, olykor elég későn kapunk észbe, hogy kéne még valami a nyaraláshoz. Többféle program, többféle táska, akár márkás táska, ha tetszeni kell másoknak, mert mondjunk ismerőssel, ismerősökkel is találkozunk, és nem akarunk lepukkantnak tűnni. Így aztán az a helyzet, hogy a nagy utazóbőröndben, mi üres, kisebb táskákat is utaztatunk, hogy az ottani napi programjainkon legyen miben magunkkal vinni az aznap fontos apróságokat is.

Lehet rendelni tőlük otthonra, és Pick pack pontra. Azzal nem fogjuk tölteni az időt, hogy ilyen dolgot személyesen vásároljunk, mert tök jókat szereztünk be úgy, hogy többnyire házhoz jöttek. Utánvéttel is lehet fizetni, amit mi kivételesen nagyon értékelünk! Találtunk már olyan rendelős helyet, amit azért nem szerettünk, mert ők már ezt nem teszik lehetővé. Értem, hogy haladni kell a korral, de a feleségem néha készpénzben kapja (az egyik munkahelyéről) a fizetését, vagy a fizetése egy részét, ezért nagyon örömteli, hogy az annataska.hu-n ezt nem vetik el. Egyébként sem fizetünk szívesen előre senkinek (ez megint lehet, hogy nagyon egyedi hozzáállás), de ebből a márkás táska webshopból úgy is kérhetünk bármit házhoz, hogy a futárnál fizetünk ugyan, de kártyával. Van tehát megoldás a készpénzzel nem operálók számára, aki viszont csak akkor fizetnének, mikor tényleg meghozzák, amit kértek.

Mindenféle futárral szemben is vannak fenntartásaink, de ők, az annataska.hu-nál a szerintünk legjobb társasággal dolgoztatnak. Akik a legjobban beváltak, mikor velük kiüld bárki, bármit. Szóval 10/10, hibátlan ez a hely a neten, és széles a kínálat, drágának pedig nem drágább, mint ami korrektnek mondható, szóval ajánlom nektek is őket. Mást nagyon nem is próbáltunk, úgyhogy utazás, kirándulás előtt, gyors táskabeszerzés esetén csakis őket! Még nem tévesztettek nálunk egyszer sem, és szeretjük a cuccaikat. Jó utat, hozzá jó táskákat mindenkinek!