Felejthetetlen lánybúcsú a hajón, a zárt körű vitorlás kikötőben

Tökéletes szállást nagyon nehéz találni. Főleg ha egy olyan érzékeny témáról van szó, mint a lánybúcsú. Ha minden jól megy, lánybúcsúja mindenkinek csak egyszer van az életében, így annak felejthetetlennek és hibátlannak kell lennie. Legalábbis az én kedves kis barátnőm, Zita szerint ilyen kellett, hogy legyen az ő egyetlen, isteni lánybúcsúja, amire majd nyolcvan évesen is mosolyogva gondolhat vissza. Ezen kijelentések azonban még cseppet sem voltak ijesztők, ahhoz a bizonyos listához képest. Izgatottan nyomta a kezembe terjedelmes listáját, amin tömérdek jegyzet volt arról, hogy mire vágyna igazán, és mit nem szeretne látni azon a szóban forgó estén. Már csak a szállással kapcsolatban megközelítőleg tíz kikötése volt. De persze a végén azt is rám kötötte, hogy meglepetésre vágyik, így ne meséljek előtte neki semmit a részletekről. Elsápadva hallgattam a kis előadását. Keményen feladta a leckét.

Miután Zita, akár egy forgószél kisuhant a lakásomból, értetlenül álltam a terjedelmes jegyzetei fölött. Sosem voltam az a szervezkedő típus, így most sem volt semmi kedvem az egészhez. De persze muszáj volt megerőltetnem magam, mivel a legjobb barátnőmről volt szó, nem okozhattam csalódást.

Néhány nap múlva elhatároztam, hogy leülök a laptopom elé, és addig nem állok fel, amíg meg nem találom a barátnőmnek azt a lánybúcsú programot, amit még az unokáinak is mesélhet majd. Ilyen nagy elszántsággal keresgéltem, amikor rátévedtem a https://balatonpro.hu/lanybucsu-balaton/ weboldalra, ahol az ideális szállás, élmény, program, minden ott volt, amire Zita csak vágyhatott.

A https://balatonpro.hu/lanybucsu-balaton/ honlap megtalálása után már tudtam, hogy minden zökkenőmentesen fog menni. Így is lett. Már aznap hívtam a lányokat, hogy egyeztessek velük a részletekről. Tudtam, hogy a terv elnyeri majd a tetszésüket, de a költségek miatt sem aggódtam, mivel az ár-érték arány is nagyon kedvezőnek tűnt, így abban sem láthattak kivetnivalót. Ahogy azt vártam, percek alatt megkaptam az összes résztvevő lány jóváhagyását a balatoni kiruccanás megszervezéséhez. A programot elnézve úgy döntöttünk, hogy nem csak egy napot, vagy egy estét szánunk Zita lánybúcsújára, hanem egy egész hétvégét.

A céget csak másnap hívtam fel. Ez viszont nem volt az év ötlete, mivel a munkahelyemen egész nap azon gondolkodtam, hogy mi lesz, ha már lefoglalták az összes helyet. Elképesztően beleéltem magam, így miután hazaértem első dolgom volt felhívni őket. Minden gördülékenyen ment, az összes kínálkozó programlehetőséget beválogattam a repertoárba, a kis csapatunknak már csak menni kellett.

Zita nagyon szeret hajókázni, így az első napra egész napos privát vitorlás kirándulást terveztem, természetesen hajóvezető kíséretével. De nem úgy kell ezt elképzelni, mint valami unalmas nyugdíjas programot. Mi ennek is megadtuk a módját. Hatalmas buli volt a fedélzeten, mivel a vitorlázásra a korlátlan italfogyasztás is garantálva volt. Este Siófok legmenőbb szórakozóhelyein folytattuk a balatoni lánybúcsút. Zita elképedve nézte, hogy mindenhova ingyen mehetünk be, és még kedvezményesen is fogyaszthatunk a karszalagjainknak köszönhetően. Rengeteget táncoltunk, énekeltünk, valamint szürcsölgettük a mennyei koktélokat.

A buliból épp a kikötő felé tartottunk, amikor elkezdtem izgulni, hogy mit fog szólni Zita ahhoz, hogy az éjszakát a hajón, a zárt körű vitorlás kikötőben fogjuk tölteni. A szállások minőségére nagyon érzékeny. Még az ötcsillagos szállodákra is panaszkodik a nyaralásai után, így nem csoda, hogy megrémített a gondolat. A félelmeim azonban hamar elszálltak, amikor megláttam Zita vigyorgó arcát, amikor rájött, hogy az éjszakát a hajón fogjuk tölteni. A lánybúcsú első napja igazán különlegesre sikerült. Mindez nekem köszönhetően. Dagadt a mellkasom a büszkeségtől.

Másnap tovább folytatódott az ámuldozás. A reggelit a kikötőben elhelyezkedő balatoni panorámás étteremben fogyasztottuk el. Azóta is próbálok ahhoz hasonló rántottát készíteni, de sehogy sem sikerül.

A reggeli után a kikötő melletti luxus szállodába mentünk át, ahol wellness-szel pihentük ki az esti buli fáradalmait. Szuper, felüdítő programnak bizonyult ez is. Igazából ezek után már semmi kedvünk nem volt hazamenni. De persze muszáj volt, közelgett a frigy megkötése.

Zita nem győzött hálálkodni a kifogástalan lánybúcsúja után. Kitűnő barátnőnek éreztem magam, hiszen a listája minden pontját teljesítettem, sőt extrákkal is kiegészítettem.

Mindez már több mint egy éve történt, de ma is jó érzés fog el, amikor eszembe jut. Jelenleg Zita szervezi az én lánybúcsúmat. Nem kíméltem, hasonló listával álltam elő én is. Menyasszonyként tényleg kicsit elveszti a realitásérzékét az ember, nincs mit tenni. Kíváncsi vagyok, hogy ő talál-e olyan jó szállást, valamint hasonlóan izgalmas programokat, mint amilyeneket nekem sikerült kerítenem. A lelkem mélyén nem bánnám, ha ugyanott töltenénk az én lánybúcsúmat is, ahol a Zitáét.